torstaina, joulukuuta 21, 2006

Paha ihminen

Mä päätin eilen pilata mun oman ja J:n joulufiiliksen. Mä oon jo pitkään arvannut, että se ehkä tykkää musta enemmän kuin mitä mä siitä, mutta koska mä olen huono ihminen ja pleijaan muiden tunteilla ja kaikki ihmissuhteet on mulle pelkkää peliä, mä sen saanut sitä sanottua sille aikaisemmin.

Eilen mua alkoi sitten ahdistaa aivan järjettömästi eikä tilanteessa ollut enää muuta vaihtoehtoa kuin rehellisyys. Täytyy myöntää, että se ainakin näytti ottavan sen paremmin kuin mitä mä olin ajatellut, mutta siltikin mua jotenkin pelottaa, että miten se oikeasti suhtautuu tähän asiaan. Mä en tiedä ahdistaako mua oikeasti se, että mä oon pitkästä aikaa päästänyt jonkun ihmiseen tutustumaan muhun ja antanut ehkä jopa mahdollisuuden. Mä oon ollut ilman mun suojamuuria ja kilpeä ja nyt ehkä sitten alkoikin pelottaa.

Mutta sinänsä mä oon varma, että jos mua ahdistaa siinä ihmisessä ihan mikä tahansa juttu, niin mä oon tehnyt oikean päätöksen. Jollakin tavalla mä uskon siihen, että rakkaus on sokea eli mun pitäisi hyväksyä mun rakastamat ihmiset niiden kaikkien vikojen kanssa (niin kuin mä tietysti toivon, että mutkin hyväksytään). Koska J:n kohdalla mä en pysty selkeästikään ikinä sellaiseen rakkauteen, se ei missään nimessä oo sellainen ihminen kenestä mä tykkään oikeasti. Se on sanoinkuvailemattoman, uskomattoman ihana ja sinänsä täydellinen, mutta se ei vaan jostain syystä oo mua varten ja mä tiedän sen.

Mä oon kyllä aivan paska tyyppi. Olisinko mä voinut sanoa sille nää kaikki vasta joulun jälkeen?

8 Comments:

At 1:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mitä pidempään toisen antaa ymmärtää ja kiintyä, sitä enemmän se loppujen lopuksi sattuu. Mukavia tuollaiset ei koskaan ole. :(

Voimaa ja jaksamista sinne. :)

 
At 1:33 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sinut on haastettu! Lue mun postaus mun blogista 21.12.2006.

 
At 3:12 ip., Anonymous Anonyymi said...

Varmaan oli parasta että sanoit. Ennen joulua tai joulun jälkeen, lopputulos joka tapauksessa sama.

Jouluiloa :)

 
At 4:21 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ooh. Mä vastaan haasteeseen heti, kun opin tekemään tollasen oikean linkin..(tai sitten heti, kun nään mun henkilökohtaista atk-tukea..).

Mä tiedän, että tää oli oikea ratkaisu. Oikeat ratkaisut ei vaan aina oo niin helppoja kuin väärät..

Huokaus.

 
At 5:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Se, että ajattelet omaa parastasi, ei tee sinusta huonoa ihmistä. Ajoituksesta voi olla aina montaa mieltä, mutta joka tapauksessa sydän särkyy aina jossain..

Älä anna tämän pilaa joulumieltäsi, vaan hymyillen eteenpäin:)

 
At 7:05 ap., Anonymous Anonyymi said...

Moi. Mukavaa joulua kaikesta huolimatta. :)

Ajattelen sua päivittäin.

 
At 11:30 ap., Anonymous Anonyymi said...

Rehellisyys on hyvästä, ja parempi on puhua suunsa puhtaaksi ennemmin kuin myöhemmin. Varmasti se satuttaa toista (joka on tuntenut "enemmän"), mutta sellaista elämä on...

...ja sitten kuitenkin tulee itselle mieleen, että mitä ne 5(?) päivää lisää odotusta tässä tapauksessa olisivat merkinneet? Että olisi se ajoitus voinut...

Vaan älä jää tuota miettimään. Jouluiloa Sinulle, ja myös J:lle. :)

 
At 12:27 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä oon tullut myös siihen tulokseen, että vaikka tuntuukin pahalta, niin jos tätä asiaa olis pitkittänyt vielä enemmän niin ois varmasti tuntunut vielä pahemmalta.

Ehkä elämä on vaan sarja huonoja tai vähemmän huonoja ratkaisuja..

Joulumieltä!

 

Lähetä kommentti

<< Home