maanantaina, tammikuuta 15, 2007

Lukusalielämää

Mä mokasin tän päiväisen tentin aivan täysin. Kukaan muu ei voi mokailla sillä tavalla mitä mä onnistuin tekemään. Mun eka ajatus oli tietysti ranteiden vetäminen auki, mutta kun istuin ja ihmettelin ja tsiigailin tenttikysymyksiä, vastoin kaikkia tapojani mä päätin kuitenkin yrittää vastata. Saas nähdä miten käy...

Muutenkin oon kummallisen hyvällä tuulella. Kirjastossa istuessani mä mietin miten kivaa olis jos sais halauksen. Pari tuntia siitä, mä säpsähdin siihen, kun joku oli kiertänyt kädet mun ympärille (mä luen korvatulpissa enkä muutenkaan huomaa mitään...). Ihan huippua. Mun eräs kaveri on ihana kun se jotenkin aina aavistaa milloin ihmiset tarvitsee halauksen. Tai sitten se on vaan niin puutteessa, että sen pitää yrittää kaikkea ja toi on sen tapa kokeilla josko irtoaisi.. ;).

Näin tänään myös HMOVK:n. Mulla ei ollut sille enää mitään sanottavaa eikä se enää ollut millään tavalla kuuma. Se oli jotenkin niin pariutunut ja liian aikuinen. Se sanoi koko ajan "me" kun se olisi pitänyt sanoa "mä". Elämäni helpoin uuden vuoden lupaus. I am sooooooooo over him.

Kirjastossa hengaileminen (mun tapauksessa ei oikein voi puhua lukemisesta...) on huippua. Perjantainakin se mesta oli kuin paras baari. Kuumia miehiä minne tahansa katsoikin. Mä tykkään aika paljon opiskelusta ;). Ja onhan se myös hauskaa...tänään oli vuorossa hysteerinen kikatus Idols-kokelaan alastonkuville.. I know. Me ollaan tosi alhaisia.

5 Comments:

At 10:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei, mä oon ottanut kerran puolet tenttivastauksista mukaani kotiin - oli mukamas johonkin kiire..:( Opiskelu on tosiaan kivaa, silloin kun vauhtiin pääsee (ja kaikki muutenkin menee "putkeen")..

 
At 10:47 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Kaipa se on niin, että tekevälle sattuu...

 
At 11:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei, missä sä luet, jos kerta kuumia miehiä vilisee pilvin pimein? Valtsikan kirjastossa niitä ei ainakaan oo näkyny... :P

Tentissä pitää sitä paitsi aina yrittää, vaikkei ois mitään hajua kysymyksistä. Ihan vaikka vaan proffaa kiusatakseen. :)

Hieno homma toi HMOVK - you go girl!

 
At 12:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oon kyllä aina ihmetellyt tunnettani kirjastossa... Tuntuu aina siltä, kuin joku ihailis mun komeutta ja sexyyPebaa;).

 
At 3:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siis anteeks MISSÄ kirjastossa on kuumia miehiä? :D

Nimimerkillä vasta kolme sellaista edes tavannut koko opiskeluaikana

 

Lähetä kommentti

<< Home