keskiviikkona, tammikuuta 10, 2007

J

Mä en oikeasti tajua miten vaikeeta voi olla nousta ylös sängystä ihmisten aikaan. Tänään mä vääntäydyin ylös puoli kahdeltatoista ja kun nyt istun tässä koneella ja juon muutaman kupin kahvia ja tuijottelen ulos, niin johan kello alkaakin olla taas sen verran, että on aika tehdä muita asioita eikä lukemiseen jää aikaa. (Tulipas pitkä lause..) Oon jotenkin niin vielä lomarytmissä. Mun aamu-unisuutta ei suinkaan vähennä se, että oon taas puinut ihmissuhteita J:n kanssa öiseen aikaan.

Joskus silloin ennen joulua mä olin täysin varma, että siitä jutusta ei ikinä tuu mitään sen takia, että mua ahdistaa ne muutamat jutut. Mutta nyt se on kuin toinen ihminen. Se on päättänyt muuttaa itsessään niitä asioita mitkä mua häiritsee.Miettikää! Joku on valmis muuttamaan itseään vain sen takia, että ne jutut häiritsee mua... Aika suloista! Ja toisaalta, mikä mä oon ketään tuomitsemaan. Oon aivan satavarma, että jotkut mun tavat saa toisen ihmisen hulluuden partaalle.

J on kuitenkin tällä hetkellä ainoa ihminen joka ymmärtää mun höpöhöpöjuttuja aivan täysin. Se hyväksyy mun erään todella miesmäisen paheen ja sitä naurattaa kun mä oon niin innoissani jostain sporttileffoista ja kattoo niitä etukäteen, että se voi sitten suositella mulle niitä. Aivan uskomatonta! Lisäksi me tykätään samanlaisista kengistä. Ehkä mua pelottaakin se, että se on niin samanlainen kuin mä. Me ollaan molemmat jonkinlaisia haavemaailmassa eläviä taivaanrannanmaalareita. Ehkä mä pelkään sitä, että kuka oikeasti jaksaisi huolehtia kaikista arkisista jutuista sitten kun me asutaan yhdessä ja meillä on 4 lasta ;).

Ehkä mulla oikeasti on jonkin sortin sitoutumiskammo tai jotain kun mä jaksan koko ajan keksiä tekosyitä sille, miksi mun ei kannattaisi seurustella. Pitäisköhän muuttaa ajatustapaa ja alkaakin miettiä niitä juttuja miksi kannattaisi seurustella. Totuuden nimissä, ei mun sinkkuelämä aivan niin hohdokasta oo, että tän takia kannattaisi pitäytyä sinkkuna.

Mä vihaan muuten itsessäni sitä piirrettä, että mä vatvon ja pohdiskelen aivan kaikkia asiota. Onko pakko ajatella elävänsä kun voisi vain yksinkertaisesti elää...

Eikä yksin asuminenkaan oo mitenkään superkivaa. Yritin eilen pestä pyykkiä ja se tyhmäpää pyykkikone ei suostunut käynnistymään. Mua oikeasti alkoi melkein itkettää kun tuli just sellainen fiilis etten osaa tehdä yhtään mitään. Loppujen lopuksi selvisi, että se kone oli vaan huomattavasti fiksumpi kuin mä. Se ei suostunut käynnistymään ennen kuin olin sulkenut sen kannen. Great.

19 Comments:

At 12:35 ip., Anonymous Anonyymi said...

Onneks olkoon! oot rakastunut ;).

 
At 12:36 ip., Blogger PartyFlickan said...

EN oo :).

 
At 12:39 ip., Anonymous Anonyymi said...

ootpas! täytyy tuli huomattuu jo ennen joulua... en vaan viittinyt kommentoida silloin vielä ;).

 
At 12:44 ip., Blogger PartyFlickan said...

No en oo. Oikeasti. Mä oon tuntenut tän herrasmiehen jo niiiiiiiiin pitkään ettei se siitä ihan muutamassa hetkessä rakkaudeksi muutu. Tottakai on kivaa, että maailmassa on ihminen joka tajuaa ja ymmärtää mua ihan täysin.

:)

 
At 1:55 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ei kannatta miettiä liikaa asioita, antaa mennä vaan. Kyllä "se oikea" sieltä tupsahtaa sitten kun on tullakseen ja kyllä sen sitten tuntee, että "hei, tän kanssa mä haluan seurustella ja ihan oikeasti!"

 
At 3:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

Harmi, mun luonteeseen ei kuulu tollaista "antaa mennä-vaihdetta". Mä stressaan aina ja kaikesta.

 
At 4:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Eihän sitä ihan heti seukata? aluksi tapaillaan. Joten siitä on helppo aloittaa ja näkemään mitä tuleman pitää pitkässä juoksussa.

 
At 12:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Anna jäbälle mahdollisuus - ja itsellesi samalla. Kuvio kuulostaa sen arvoiselta.

 
At 1:28 ip., Blogger PartyFlickan said...

Niinpä. Ehkä olis hullua jättää tää kortti katsomatta. Kuinka monesti elämässä löytyy sellainen joka ymmärtää höpöhöpötyttöä täysin...?

:)

 
At 2:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ei niitä varmasti useita ole, mutta jos helmi tyyppi löytyy, niin pitäähän sille antaa mahdollisuus. :)

 
At 10:09 ap., Anonymous Anonyymi said...

Se jättää sut kuitenkin, miehet on sikoja. :(

 
At 12:31 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä en taas tajuu et miten ikinä voin nukkua yli kasin - tuntuu et heti jos nukun säädylliset yöunet oon koko päivän niin hypervirkee ja aktiivinen, ettenkö sanois et ihan adhd. Sen sijaan jos aamulla nousee varhain ja väsyneenä, on koko päivän silleen snadisti horroksessa et jaksan keskittyä luennoilla ja lukea kirjaa ilman tekee mieli juosta ympyrää ja huutaa et "miks kaikki tapahtuu niin hitaasti."

 
At 2:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ano: Mikäs nainen on jos jättää miehen? tuhma pussycat?:)

Mun mielestä me miehet ollaan enemmän lempeitä koiranpentuja, kuin sikoja... Villisika(pelimies) voi olla poikkeus joka vahvistaa säännön:D.

 
At 6:16 ip., Blogger PartyFlickan said...

"Miehet on sikoja. Damn right! Entäs sitten?"

;)

 
At 6:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tasapeli! tytöt on sikafiinoja:)

 
At 9:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ton on muuten sanonut sitten mies. Mä vaan lainaan kivaa suomiräppäriä..tai oikeemmin bändiä ;).

 
At 4:54 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ai heti yritellään puolustella omia sanomisia?;)

 
At 5:33 ip., Blogger PartyFlickan said...

Toi vaan kertoo sen, että jotkut miehet tajuaa asemansa. :)

 
At 5:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ihan mieli kostuu tuhmista puheistasi..:D

 

Lähetä kommentti

<< Home