lauantaina, joulukuuta 23, 2006

Have yourself a merry little christmas

Mä alan pikkuhiljaa olla joulumielellä. Selviteltiin J:n kanssa meidän välejä vielä viime yönä (miks kaikki ihmissyhdedraama tapahtuu AINA yöllä?). Me ollaan kai nyt ainakin jonkinnäköisissä väleissä, ei hyvissä, mutta mun kokemuksen mukaan aika parantaa kuitenkin melkeinpä kaiken :).

Ja mun oma mieli parani kun pääsin eilen tilittämään M:lle tilannetta. Kiitos terapiasta! Ihanaa, kun kaverit oikeesti aina saattaa löytää aivan uuden perspektiivin asiaan.

Tajusin just, että mä oon vielä niiiiiiiiiiiiin lapsi. Heti kun äiti ja isi lähti kaupungille mä aloin penkoa kaappeja siinä toivossa, että löytyisi jotain joululahjoja. Siis apua! Mä oon edelleenkin aivan yhtä utelias kuin joskus 20 vuotta sitten ;). Hmm..Ne lahjat mitä mä löysin oli jo paketoituna, mutta ainakin perinteen mukaisesti näyttäisi tulevan kirja ja cd. Jeejee!

Hyvää joulumieltä kaikille!

2 Comments:

At 11:56 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hyvää joulua!

 
At 4:27 ip., Anonymous Anonyymi said...

Meiltä on viety kaikki ilo nyt vanhemmiten kun lahjasäkki on aina vanhempien vaatekomerossa ja sinne pitää vaan käydä heittämässä omatkin paketit sekaan. Ei yhtään salapoliisityötä eikä löytämisen iloa kun kaikki paketit ovat siististi samassa paikassa, joka vuosi.

En kurkkinut, mutta olen melko varma, että jotain luettavaa on jälleen tulossa. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home