lauantaina, tammikuuta 13, 2007

Turkoosit sukat

Mä tajusin tänään, että mä olen ihan muuttunut tyttö. Tai ainakin omasta mielestäni mä olen ihan erilainen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin nyt kun en enää käy töissä. Töissä musta tuli jotenkin semmonen toimistotyttö joka pukeutui toimistohameeseen ja korkokenkiin ja jotenkin musta tuntui, että oisin ollut paljon vanhempi kuin oikeasti olen.

Nykyään mä käytän ainoastaan farkkuja ja tennareita ja muutenkin mun tyyli on muuttunut hieman rokimmaksi :). Mulla on pääkallotennaritkin ;). Mä aloin pohtia tätä tänään aamulla kun laitoin jalkaani superpirteät turkoosit sukat. Ennen mä käytin ja vain ja ainoastaan mustia sukkia tai sitten sellaisia ihonvärisiä juttuja. Yök.

Tylsästä eilisestä illasta tulikin loppujen lopuksi tosi kiva. Mun suunnitelmissa oli katsoa kaksi leffaa ja juoda muutama lasi punkkua omassa hyvässä seurassani. Mä päädyin jossain vaiheessa iltaa bisselle mun entisen poikakaverin kanssa ja sen jälkeen vielä teekkari tuli kylään. Ja sain jopa katsottua toisen niistä leffoista :).

Tänään mä olen tuhlaillut rahaa kaikkiin uusiin kivoihin vaatteisiin ja höpöhöpöjuttuihin ja illalla pääsen tyttöjen kanssa parille drinksulle. Jee. Toivottavasti kaupungilla näkyy kuumia rokkaripoikia ;).

Ai niin, J on muuttanut sen pahoja tapoja. Mä sain eilen yöllä maailman söpöimmän viestin joka taas vaan todisti sen miten helmi tyyppi se on.