perjantaina, tammikuuta 19, 2007

Masentaa ja ahdistaa...kai

Mua ei taas tänään huvita mikään. Istun kotona pyjama päällä tuijottelemassa ikkunasta ulos ja ajattelemassa synkkiä. Ja mikään ei kuitenkaan oo edes huonosti. Mä en tajua miksi mun pitää aina vaipua synkkiin ajatuksiin heti, jos elämä ei just sillä hetkellä satu olemaan tosi kivaa ja hurjaa. Mun pitäisi opetella elämään sellaista tavallista arkipäiväistä elämää.

Mä oon miettinyt, että pelkäänkö mä niin paljon itseäni, etten osaa olla hetkeäkään yksin. Mua alkaa välittömästi ahdistaa jos ei oo seuraa ja jos joku ei viihdytä mua koko aikaa. Ehkä uudenvuoden lupauksiin olisi pitänyt listata se, että mä opettelen olemaan yksin.

5 Comments:

At 12:32 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ei olla liian synkkiä... Jos Rimakauhua ja Rakkautta piristäis tyttöö:)

 
At 3:38 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juuh :)

Se kyllä piristää. Ja oon nyt jo muutenkin paremmalla tuulella kun loppujen lopuksi päivästä onkin muodostunut ihan mukava.

 
At 3:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sehän on hyvä :)

 
At 1:45 ap., Anonymous Anonyymi said...

I know! again. Muakin aina masentaa ja ahdistaa olla yksin. vaikka jos kysyy keltä vaan, niin ne kuvailis mua "iloiseksi ja sosiaaliseksi" - sellaiseksi kuka on sen verran sinut itsensä kanssa että osais olla yhden lauantain yksin himassa ilman että pitää vetää peiton alla aski ikkunaröökiä ja miettiä miks on niin saatanan huono olo.

 
At 7:25 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ano: Seuraavana lauantaina kun yksin oleminen ei nappaa, give me a call. Mennään baariin :)

 

Lähetä kommentti

<< Home