lauantaina, tammikuuta 27, 2007

Yhdeksäs pyörä

Olin eilen baarissa neljän pariskunnan kanssa. Jee. Mutta oli kyllä yllättävän kivaa. Mulla oli alussa hieman huonot fiilikset lähteä, mutta muutama (kymmenen) lasia viiniä kyllä kummasta nostattaa fiilistä :).

Me oltiin Kallessa jossa oli ihan kammottava perjantaiposse. Miksi oi miksi kaikki ne ällöt tunkee sinne perjantaisin? Siellä oli tasan 2 ihan kivan tyylistä miestä mutta eipä sinänsä oo ehkä tarvetta katsella ketään nyt kun mä oon kovaa vauhtia yksiavioistumassa (onkohan toi edes sana?)... Lisäksi mua hieman ottaa päähän se, ettei niillä ollut maailman parasta bilebiisiä, Beyoncen Irreplaceablea mutta viini oli kuitenkin sen verran halpaa (thanks to kiva baarimikko) että mulla oli kuitenkin ihan kivaa.

Mutta mä tajusin, että ilmeisesti me ollaan kuitenkin jo niiiiiiiiiiiiin aikuisia, että ihmiset on pariskuntia, joilla on asuntolainat ja hehkeät omat kodit ja mä oon aivan totaalisesti valovuosien päässä tosta.. :). Maybe someday..

Mä hoipuin kotiin jo joskus ennen kolmea ja olin paha ihminen. Mä otin lehtienjakokärrystä yhden lehden. Mutta hahaa, ihan oikein mulle, se ei ollutkaan Hesari vaan Höblä. Selkeestikin joku karmanlaki. Nyt oonkin sitten käyttänyt aamun opiskelemalla ruotsia...as if! :)

J määräsi, että mun tarttee pysyä tänään pyjamassa ja laiskotella etten lukis ihan joka päivä. Ihan hyvin oon totellut sitä. Kello on jo pitkälti iltapäivässä (mikähän lauserakenne toi on...) ja mä lojun edelleenkin pyjamassa ja haaveilen. Kohta pitää tosin ryhdistäytyä ja illalla mä pääsen leffaan kahden toooooooosi kuuman pojan kanssa ;).