lauantaina, tammikuuta 27, 2007

Huono muisti

Tajusin kaupan kassalla tänään, että enhän mä mitään J:tä voi ensi viikonloppuna nähdä. Meillä on tyttöjen kanssa sovittuna tyttöviikonloppua ja kuitenkin nähdään niiiiiiiin harvoin kun kaikki kolme asuu eri kaupungeissa etten todellakaan aio perua sitä. Kaverit on kuitenkin tärkeämpiä kuin joku poika, ainakin vielä tässä vaiheessa elämää.

Hitto, mä oon vajonnut alas. Mä äsken avasin jonkun pelitilin veikkaus.fi -sivuille vaan sen takia että voin lotota. Eli rahan tuloa ei voi enää estää. Ne 4,5 miljoonaa euroa suorastaan hinkuu mun pankkitilille missä niille on todella hyvin tilaa :).

3 Comments:

At 10:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mulla on kanssa mummoontumisen oireet päällä, mulla on kymmenen viikon KESTOLOTTO!!!

 
At 1:57 ip., Anonymous Anonyymi said...

No osuikos voitto sun kohdalle?;)
Mulle se ei ainakaan tullut :'(

Muista sitten mua jos voitit jotain lotosta :D Mä voin auttaa sua sijoittamaan ne rahat ;)

 
At 10:08 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juu en voittanut :(

Onneks mun pelitilille jäi vielä rahaa, että voin pelailla toistekin...

 

Lähetä kommentti

<< Home