torstaina, toukokuuta 03, 2012

Tähän jää koukkuun ;)

Mulla on ollut vähän ikävä tätä bloggaamista, ja voikin olla, että Partyflickan saattaa taas päivittyä. Musta tuntuu, että mä elän elämäntilanteellisesti samaa vanhaa ylipitkää elämäni kevättä. Samat vanhat kuviot kuin 5 vuotta sitten; venyneet opinnot, toimistohommia ja deittailua täysin väärien tyyppien kanssa. Mut jotain mä olen oppinut viidessä vuodessa. Sinisilmäisyys miesten suhteen on kadonnut täysin. Vanhoina hyvinä aikoina blogissa puhuttiin HMOVK:n lisäksi A:sta, jonka nykyinen koodinimi on Avioliitto-Aleksi. Ei varmaan tarttee erikseen mainita, ettei pidetä enää yhteyttä. Sen jälkeen tähän sekavaan mieskuoroon on liittyneet myös Nilkki-Joni, Palomies-Ville, Wannabe-DJ ja turkulainen pikkupoika. Näiden herrojen touhuista oppineena mä suurin piirtein kysyn henkkarit kaikilta ekoilla deiteillä ja kerran pakotin erään poliisin myös näyttämään virkamerkkinsä. Mut ehkä jossain vaiheessa se luottamus miehiin kasvaa takaisin. Tai sitten ei, mut näillä mennään.

Mä mietiskelin tossa hetki sitten, etten oo oikeastaan saavuttanut mitään niitä asioita mitä ajattelin saavuttaneeni kolmeenkymppiin mennessä. Mut yllättävän vähän se kirpaisee. Oon ainakin elänyt eikä se haittaa ettei aina tuu mentyä pisteestä a pisteeseen b suoraan, vaan välillä tulee muutamat mutkatkin matkaan. Se mikä ei tapa, vituttaa. Mutta hienoja hetkiä aiheuttaa se, että joskus noista mutkista ja virheistä oppiikin jotain ;)