keskiviikkona, huhtikuuta 18, 2007

Itkettää

Mua vähän itkettää. Tai ei edes ihan vähän. Mulla on ikävä J:tä, mikä nyt olikin ihan odotettavaa. Eilen illalla tuli tyhjä olo kun ei ollut ketään kenelle toivottaa hyvää yötä. Mutta onneks tää nyt ei oo eka kerta kun me ollaan "erottu". Mutta tällä kertaa tän on pakko pitää, koska mä en enää voi tehdä sille sitä, että annan toivoa ja sitten taas parin kuukauden päästä ilmoitan, ettei tästä tuu mitään. Eihän ketään voi kohdella niin.

Meen huomenna HMOVK:n kanssa kahville. Jännää nähdä, onko meillä enää mitään puhuttavaa toisillemme. Todennäköisesti ei. Mutta ihan kivaa on tottakai nähdä sitä.

Eilen illalla kun olin käymässä nukkumaan, mä hyräilin itsekseni sitä "All by myself"-biisiä jota myös Bridget Jones laulaa. Mua alkoi ensin naurattaa kun se oli jotenkin niin epätoivoisen oloista, mutta sitten nauru vaihtuikin itkuun, kun mä tajusin, että saan lauleskella tota biisiä koko loppuelämän, kun enhän mä kuitenkaan ikinä löydä ketään. Ikinä. Koskaan. Ikinä.

:(

17 Comments:

At 4:49 ap., Anonymous Anonyymi said...

Huvittavaa. Tätä lukemalla saa sen käsityksen, että olet ollut henkilön kanssa yhdessä, ja samalla paneskellu muita miehiä siinä sivussa. Mitä kukaan voi ajatella sinusta tai (tai mitä itse ajattelisit, jos asiat olisi toisinpäin) sinun moraalikoodista tai sinusta ylipäätänsä. Olet aivan moraaliton(lieväkärjistys) nainen käytökseltäsi, joka hyppää sängystä toiseen ja sitten tulee blogiin vuodattamaan ihmissuhdesotkujaan, jotka ovat pääosin omaa tyhmyyttä. Vaikka kirjoitatkin omasta elämästäsi(hyvin kirjoitatkin ja siitä pisteet kotiin), niin toivoisin edes vähän objektiivisuutta ja oman tekemisen tarkempaa tarkastelemista, seurauksia ja kyseenalaistamista tulevaisuudessa.

Ehkä katse peiliin voisi auttaa aikuistumaan?

Jokaisessa tekemässäsi virheessä, on opinsiemen. Koita käyttää tämä hyväksesi ja välttää samat virheet tulevaisuudessa.

Kullantiellä on aina kaski ;-)

 
At 8:01 ap., Blogger geetzu@gmail.com said...

Löydäthän. Tietenkin, ehdottomasti ja aivan vtun varmasti. Löydät.

 
At 9:30 ap., Blogger Jenni said...

Tollaset laulut pannaan, nainen! ;)

Prinsessana olo ei aina ole helppoa. Especially if you don't know how to settle for second best. Som sagt, hyvää kannattaa odottaa.

Älä lannistu, vaikka hetkittäin yksinäisyys vaivaakin. Kyllä helmet toisensa löytää, luota siihen. :)

p.s. anonyymille avautujalle sen verran vaan, että tuskin me ihan kaikkea tarpeellista PF:stä tän blogin perusteella tiedetään, jotta pystyttäisiin tekemään niitä objektiivisia ja tarkastelevia analyysejä hänen muka-moraalittomuudestaan. Ja hei, toi oli tosi ilkeästi sanottu, vaikka (ehkä :) hyvää tarkoititkin. Kun kerta sananlaskujen tielle päästiin, niin jatketaan tyylillisesti samalla linjalla - kuka on niin täydellinen, että voi heittää ensimmäisen kiven?

 
At 9:36 ap., Anonymous Anonyymi said...

Pakko sanoa, että ihan kuin sulle olisi jotenkin jäänyt "olen 1.vuoden opiskelija"-hihna päälle: jumitat sinne tänne deitistä deittiin ja kuvittelet ehkä, että tämä blogi on sun "suurteoksesi" sinun ihmeellisestä elämästäsi,jossa kaikki muut vain potkivat sinua päähän ja jättävät sinut jne. Sulta on yksinkertaisesti karannut mopo käsistä, tai sitten olet ikiteini, koska et ota lainkaan vastaan kasvattavaa kritiikkiä. Muutu, tai saat olla lopuikäsi all by yourself.

 
At 10:39 ap., Anonymous Anonyymi said...

Anonyymin kritiikki nyt on aika kaukana kasvattavasta.

 
At 11:38 ap., Anonymous Anonyymi said...

Voi kuule, kyllä sä löydät jonkun, ihan varmasti. Ja toisaalta, vaikket löytäisikään, voit aina nauttia elämästäsi ihan itseksesi. Niin mä ajattelen, koska se helpottaa olemista kummasti. Että parisuhde ei ole ainoa asia, joka tekee elämästä hyvän tai minusta kokonaisen.

 
At 11:45 ap., Blogger PartyFlickan said...

Siis voi vittu. Mä en tajua miten joku voi lukea tätä blogia kuin raamattua ja vielä noin saatanan ryppyotsaisena. Siis jos kasvattavana kritiikkinä pitäisi ottaa vastaan jonkun nimettömän vinkumista blogin kommenttiosiossa niin ei kiitos. Mielummin mä todellakin olen all by myself koko vitun loppuelämän, kun muutun ryppyotsaiseksi ja tiukkapipoiseksi..

Tää on MUN blogi, mä voin kirjoittaa täällä ihan mitä mä tahdon, eikä tätä ole pakko lukea! Kommentteja saa edelleenkin jättää, mutta ei todellakaan kannata kuvitella että noiden kommenttien takia mä alkaisin muuttaa itteeni.

Tsiisus mikä avautuminen.

:)

Ja ai niin, kiitos kaikki ihqut kommentoijat. Ootte tosi herttaisia.

 
At 1:02 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kuka täällä vinkuu ja mitä? Se ole sinä itse, joka tulee antamaan oman vinkumis"vastineen" tänne, kun ei kommentit miellytä. Taida olla jo kyllästynyt saamaattomuuteesi.

Kaikista huvittavinta tässä on se, että haet aina vikaa muista, mutta et ikinä itsestäsi, vaikka siellä se vika lähes aina on. Kerrot millasia pelaajia ja epäreiluja paskoja miehet on. Hei haloo! sä pelaat paljon enemmän, kuin kukaan mies kenestä olet kertonut.

Nyt terassille ;-)

 
At 2:28 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei musta sä anonyymi olet aika cool ja hauska, mutta vähän väärien ihmisten kustannuksella. Naiset on herkkiä olentoja (jopa ne jotka bloggaavat!), antaa niiden vikistä - ne on kaiken uhon alla sen verran epävarmoja itsestään, etteivät vaan ansaitse tollasta käytöstä mitä sulla.

 
At 3:10 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis haloo! Tottakai mä vingun ja valitan mun omassa blogissa niin paljon kun sielu sietää. Ehkä kaikki mun miehetkin tekee niin omissaan (jos niillä sellaiset on).

Ideanahan tässä päiväkirjassa nimenomaan on se, että täällä on yksi puoli tarinasta. Tottakai mä tuijotan omaan napaan kirjoittaessani päiväkirjaa..

Sitä paitsi, naisten on pakko pelata ja olla paskoja ja epäreiluja pärjätäkseen miesten kanssa. Jos miehet käyttäytyisivät kunnolla, niin elämähän ois helppoo ja mukavaa...

Niin! :)

 
At 3:54 ip., Anonymous Anonyymi said...

ei elämä ole tuollaista mistä kirjoitat ellet itse tee siitä sellaista.

toivottavasti opit vielä joskus virheistäsi tai edes ymmärrät mitkä ne ovat olleet.

 
At 3:57 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kestä myös kritiikki.

 
At 4:22 ip., Anonymous Anonyymi said...

Missähän ne kunnon miehet oikein luuraa? Ehkä ne ei ole sillä pelikentällä, jossa naiset ajattelee, että niiden on oltava paskoja pärjätäksen paskojen miesten kanssa? :-D

 
At 4:36 ip., Blogger PartyFlickan said...

Huoh!

Kuka täällä väittää, että mä en opi virheistä?

Kommenttejen jälkeen mä päätin, etten todellakaan tahdo seukata, joten kunnon miehet voivat olla aivan rauhassa omilla pelikentillään. Mä en jaksa ketää äijiä jos ne on kaikki heti kritisoimassa ja arvostelemassa. I'm happy to be all by myself!

 
At 6:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siltä se näyttää. Täyttääkö kissa kaikki halusi?

 
At 8:20 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä ja kissat ei voida asua samassa asunnossa ;).

 
At 9:00 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ylläolevat anonyymit ovat vain katkeria, koska

a) eivät ole koskaan saaneet naista,
b) ovat ehkä melkein saaneet mutta sitten nainen on huomannut kuinka säälittävä ao. henkilö on ja ymmärtänyt olla antamatta, tai
c) on jopa joskus saanut mutta ollut niin huono että nainen on vaihtanut parempaan.

Näin minä tämän näkisin.

 

Lähetä kommentti

<< Home