maanantaina, huhtikuuta 16, 2007

Oh joy

Nyt on sitten viikonlopun jäljiltä kuoletettu pankkikortti (joka tietenkin löytyi käsilaukusta...). Mun pitäisi niitata kaikki tärkeät tavarat muhun kiinni aina silloin kun aion olla humalassa. Ennen mulla "katosi" aina puhelin, nyt on selkesti trendinä pankkikortin hävittäminen... Lisäksi vietin osan yöstäni nukkumalla kadulla. Mä oon nyt vahvasti sitä mieltä, että mun kannattaisi ehdottomasti lopettaa alkoholinkäyttö aivan välittömästi :). Illan paras osuus oli kuitenkin se, kun pussailin sellaista superkuumaa poikaa (jonka nimeä mä en enää muista...).

Kaiken huipuksi Helsingistä on tulossa ehkä hieman liian pieni. Äsken YTHS:n odotusaulassa mä törmäsin sellaiseen tyyppiin, ketä mä panin joskus helmikuussa. Hieman kyllä punastutti kun se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kuuma ;).

5 Comments:

At 4:59 ip., Blogger JussiR said...

Mä onnistun jollain ihmeellä kadottamaan aina koko laukun (jossa hyvällä tuurilla on sekä kännykkä että lompakko). Tosin oon sitten jollain ihmeellä saanut sen aina takaisin - patsi viime vappuna. Sen jälkeen onkin sitten tullut oltua hieman varovaisempi..

 
At 5:13 ip., Blogger Jenni said...

Oh dear. Hyvä tietää, että sattuu sitä paremmissakin piireissä. :)

Itse "hävitin" luottokorttini baareillessa ja kun soitin paniikissa (ja kivassa skumppahiprakassa) luottokorttiyhtiöön aamuviideltä, jouduin selittämään ruotsiksi, miksi vain minun korttini pitää kuollettaa, ei sitä faijan korttia, johon omani on rinnakkainen.

Nolointa oli se, että faijan piti tilata mulle uusi kortti, sillä sieltä käsilaukun pohjalta lopulta löytynyttä korttia ei voinut saattaa uudestaan voimaan (believe me, I tried ;)

En mä tiiä, kannattaako sun lopettaa alkoholinkäyttöä kokonaan - morkkistele hetki ja ota iisimmin next time. Onneks ei käyny pahemmin. :)

 
At 5:27 ip., Anonymous Anonyymi said...

"--tyyppiin,jota mä panin joskus helmikuussa."

Oletko ajatellut, että ehkä Helsingistä ei ole tulossa liian pieni vaan jospa sinä vain olet hankkiutunut liian monen eri ihmisen kanssa lakanoiden väliin? Ja toisaalta: onko sillä väliä?

 
At 5:11 ip., Blogger Jussi said...

Enitenhän noitten kuoletettujen (ja sittemmin löydettyjen ;)) korttien kanssa vituttaa se uudelleentilausrumba...

Nimimerkillä viime kesänä "hukkui" eräitten häitten jatkoilla karsittu bilelompakko jossa kuitenkin oli mm. ajokortti ja pankki/luottokortti. Sitä sitten aamuneljältä sönköttämään kuoletusluuriin, nolointa oli ehkä se etten meinannut muistaa omaa hetuani :D

Sitten vaan maanantain koittaessa pankkiin selittään että joo löyty se kortti että saisko tän nyt vaan takas voimaan, niin eeeeihän se toki onnistunut. Ja bonuksena: ajokortti ei enää käynytkään henkkarista siellä pankissa, koska olin senkin ilmoittanut kadonneeksi --> pankki piti sitä epäkelpona henkkarina! Onneks löytyi voimassaoleva passi :)

Jälkikäteen ketuttaa ehkä eniten se, että vanha ja tuttu luottokorttinumero vaihtui uuteen, jota en vieläkään ole oppinut ulkoa. Aina nettitilausten yhteydessä joutuu kaivamaan kortin esiin, "mikä se kortin numero nyt olikaan..." Mutta tuo nyt onneks on pieni paha, ei sentään ollut kortti oikeesti hukassa! Tosin siitä olis varmaan oppinut olemaan vielä vähän enemmän varovainen, tuntuu että kännispäissään hukkuu yhtä jos toista esinettä nykyään...

 
At 5:24 ip., Blogger PartyFlickan said...

Niinpä :). Mä en sinänsä muista soittaneeni sinne, mulla on vain hämäriä muistikuvia. Lisäksi kun kortti kuitenkin löytyi, ajattelin etten mä sitä oo kuolettanut ja päätin testata sitä automaatissa. Sinne sisäänhän se jäi. Onneksi pankin täti oli selkeästi ollut itsekin joskus kännissä, koska sitä vaan nauratti koko episodi..

:)

 

Lähetä kommentti

<< Home