keskiviikkona, helmikuuta 28, 2007

Footballer's wife

Mä oon päättänyt, että musta tulee isona jalkapalloilijan vaimo. Kuulin tossa muutama päivä sitten, miten paljon ne saa palkkaa ja mä oon valmis hylkäämään mun kaikki ylevät urasuunnitelmat helpon rahan toiveessa ;). Hah ha, I'm only joking. Opinnot vaan tällä hetkellä tökkii todella pahasti ja stressiä pukkaa, joten on kivaa miettiä, mitä jotkut muut naiset ovat valinneet ammatikseen.. Pakko kyllä myöntää, että oonhan mä tietysti jollain tasolla kiinnostunut esim. Mikael Forssellista (vaikka mä luulin sitä viime kesänä örsöksi). Luin siitä pari viikkoa sitten todella syvällisen haastattelun ja mun käsitykset siitä (ja kaikista muistakin jalkapalloilijoista) muuttuivat aika paljon. Ilmeisesti se onkin aika kovaa työtä pelata ammatikseen eikä siinäkään taida ne paineet olla aivan pienimmästä päästä..

Oon tänään lähettänyt ehkä 1001 kesätyöhakemusta. Eeeeeen todellakaan taas jättänyt tätä viimetippaan. Toivottavasti kaikki kivat yritysjohdossa olevat sedät ja tädit lukee mun blogia ja tarjoaa mulle kesätöitä. Kiitos please. Aina voi unelmoida..

Ai niin, mä oon sellaisella pienryhmäkurssilla jossa kaikki muut on ihan tavallisia nuoria opiskelijoita, mutta sitten siellä on joukossa yksi ällöttävä vanha äijä. Mä sinänsä toki kannustan myös vanhoja ihmisiä opiskeluun, mutta voisitteko yrittää käyttäytyä vaikka ympärillänne olisikin aika monta nuorta tyttöä. Tämä kyseinen ällötys raapii muniaan siellä kaikkien nähden. YÖK! Mun teki mieli lähteä kesken tunnin pois, kun alkoi niin pahasti ällöttää.

1 Comments:

At 6:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

No, mutta hei!
Munien raapiminenhan on muotia. Räppäritkin tekee sitä.

Älä nyt heti kättelyssä dumppaa äijää, jolla saattaa olla hyffee, jolla sinäkin pääsist vielä yhtä pitkälle kuin jalkapalloilijan vaimon ammatissa. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home