keskiviikkona, helmikuuta 14, 2007

Tyhmät puhelimet

Mun puhelimeen iski eilen kännykkäviirus. Ei sellainen viirus kuin aikaisemmin, eli en lähetellyt känniviestejä kenellekään. Puhelin asetukset on menneet jostain syystä ihan sekaisin (tai mä oon painellut ehkä itse jotain nappuloita tajuamatta mitään) ja mun soittoääninä on tällä hetkellä se Mäkitorppa-rallatus tai sitten piippaus. Ei siinä mitään, mä ottaisin ton piippauksen ihan mielelläni, mutta kun mulla ei oo mitään valtaa valita kumpi siellä soi.. Myöskään äänetön asetukset ei toimi, joten enpä taida mennä luennoillekaan, ettei tarttee kuolla häpeästä kun laukusta alkaa raikaa iloiset Mäkitorpan sävelet..

Miksi jokaisessa junassa on AINA joku superärsyttävä tyyppi, joka päättää käyttää junamatkan siihen, että kuuntelee kaikki puhelimensa soittoäänet läpi, pelailee matopeliä äänet päällä ja sen jälkeen soittelee koko puhelinmuistionsa läpi ja kailottaa tosi kovaan ääneen olevansa junassa?? Tota mä sitten eilen kuuntelin 4 tuntia 50 minuuttia, eikun, VR olikin tapojensa mukaisesti myöhässä niin koko matkaan meni 5 tuntia 10 minuuttia. Grrrrr...

Hyvää ystävänpäivää muuten :)

7 Comments:

At 1:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mene luennolle ja jätä kännykkä kotiin.

t.poliisitäti

 
At 1:49 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hyvää ystävänpäivää! :)

 
At 3:24 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmmm, mä en voi jättää kännykkää kotiin kun mulla ei oo rannekelloa ja tartteen ehdottomasti jonkun kellon. (Totuushan on se, että mä olen puhelinriippuvainen ihminen enkä tahdo missata mitään treffikutsuja yms..)

:)

 
At 6:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ootko koittanu sammuttaa ja käynnistää uudestaan sen kännyn?

nim. tapahtui minulle kerran

 
At 10:56 ip., Blogger Jenni said...

Mieluummin kännyvirus ku omissa nahoissa tuntuva A-virus. ;) Vaikka ikäviä ovat varmasti kummatkin. Mulla tosin on omakohtaista kokemusta vain jälkimmäisestä. :/

Toivottavasti se siitä tokenee! :)

 
At 11:08 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hmm :)
Ilmeisesti toi sammuttaminen oikeasti auttaa. Eilen mun puhelin tippui lattialle ja akku irtosi ja se sammui ja sitten kun kokosin osat paikoilleen ja käynnistin puhelimen, niin kappas, kaikki vanhat asetukset palautuivat entiselleen ja soittoäänetkin toimii taas.. Jeejee!

 
At 8:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Poika oli ehkä vähän hermona, kun niiiiiiin hehkee prinsessa istu sen lähellä junassa ;).

Mä olisin :)

 

Lähetä kommentti

<< Home