lauantaina, helmikuuta 10, 2007

Tenttiin lukemista

Aivan kammottavaa, mulla on aivan järjetön hoppu lukea tenttiin joka on maanantaina (vielä kolme kirjaa lukematta...), mutta siltikin mä huomaan tekeväni kaikkea muuta paitsi lukevani. Way to go. Nytkin mä istun kirjastossa, mutta sen sijaan, että mä oikeasti yrittäisin olla hikke ja lukea ja sivistää itseäni, mä pohdiskelen mitä mä laittaisin illalla päällä ja millä tavalla pitäis meikata..

Eilenkään lukemisesta ei tullut mitään.. Päivästä noin neljä tuntia meni siihen, että mä makasin mun kaverin sohvalla teekuppi kädessä tilittämässä mun miesjuttuja. Eikö totakin nyt olis voinut tehdä joskus muulloin..? Esitin taas fiksuja teorioita siitä, miksi mä olen sinkku ja miksi mä selkeästikin tahdon pysyä sellaisena... Mutta toisaalta me tultiin taas mun kavereiden kanssa siihen tulokseen, että ehkä mä keskitynkin aivan vääränlaisiin miehiin...

Mun pitäisi selkeästikin saada joku sellainen mies, joka on hieman aikuisempi kuin mä. En tarkoita tällä mitään sellaista nelikymppistä äijää (paitsi ehkä Asko Kallosta..uuh), vaan jotain sellasta tyyppiä jolla on jo oma elämä joka on suhteellisen järjestyksessä eikä mun tarttee oman elämäni lisäksi stressata sen elämästä. Mä ehkä loppuviimein kaipaan kuitenkin jotain sellaista tyyppiä joka pitää musta huolta vaikka oonkin muka niin itsenäinen ja vahva..

Kirjastossa oli muuten eilen tooooooooooooooooooosi levotonta. Mun miellyttävä ja mukava entinen työkaveri päätti kaataa mun niskaan vettä. Mä olin kaikessa rauhassa tietokoneella (en siis taaskaan lukenut) kun yhtäkkiä tunsin, että nyt kastui niska ja paita. Kun käänsin päätä, mä näin sen vesipullon kanssa mun selän takana nauramassa. Okei, ihan hassu juttu, mutta tottakai toi pitää jollain tavalla kostaa. Mä ajattelin odottaa muutaman viikon niin, että se luulee että mä olen unohtanut koko asian ja kostaa vasta sitten. Ainoa ongelma on se, etten mä tiedä mitään käytännön piloja... Eli ideoita kiitos please! :)

Ääh, nyt mä meen takaisin lukusaliin näyttämään ahkeralta..

5 Comments:

At 1:03 ip., Blogger Jenni said...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

 
At 1:04 ip., Blogger Jenni said...

Kuin suoraan mun elämästä. :D Pitäis kirjoittaa essee maanantaiksi, mutta suunnittelen parhaillaan täsmäiskua kauppoihin, koska vaatteita pullollaan olevasta kaapista ei taaskaan löydy mitään päällepantavaa.

Tsemppiä, sisko! :)

 
At 6:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

Lähe shoppailemaan sun kaverin kanssa ja laita sen laukkuun tietokoneen verkkokaapeli rullalle (niinku O malliin) .. voin taata että hälyyttää jokaisissa hälyytinporteissa kaupoissa :) Käytännönpila parhaimmillaan..

 
At 6:22 ip., Blogger Bulsara said...

Hyvin istuvat farkut, muotoja korostava t-paita, tennarit,hiuspanta ja rannekoru. Meikiksi klassinen glamour.

 
At 2:45 ap., Anonymous Anonyymi said...

nelikymppiset äijiä, ehkä jotkut, tai melkein kaikki, tai no kaikki, paitsi mä.

 

Lähetä kommentti

<< Home