perjantaina, helmikuuta 02, 2007

Kaipuu

Mä koin tänään jotain todella omituista. Mä olin mun kaverin kanssa Stockalla haistelemassa uusia tuoksuja kun mulle tuli sellainen olo, että mun olisi pitänyt olla sellaisessa tilanteessa jonkin aivan toisen ihmisen kanssa. Mulla oli siis aivan huippua mun kaverin kanssa, niin kuin aina, mutta mulle tuli ihan yhtäkkiä ikävä sellaista ihmistä ketä mä en edes tunne.

Ihmismieli on kyllä omituinen. Ehkä kaikki tollaset taka-alalle sysätyt ajatukset tulee esiin juuri silloin, kun niitä vähiten odottaa.

Mä muuten suosittelen kaikille muillekin rakkauteen kyynisesti suhtautuville ihmisille Rimakauhua ja rakkautta -televisiosarjaa. Ja nenäliinapakettia ;).

4 Comments:

At 8:27 ip., Anonymous Anonyymi said...

Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?
Onko sulla koskaan ikävä tullut vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan?
Niin kuin pieni satu johon lapsena uskoit menettänyt hohteen on kokonaan,
tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan ole edes ollut olemassakaan.

Ootko omaa elämääsi ikävöinyt joka ohi kulkee ettet huomaakaan?
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista et koskaan saanut otettakaan.
Minulla on suunnaton ikävä sinne mistä en koskaan oo kuullutkaan
Minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan.

Sinulla on ikävä, sinulla on suunnaton ikävä...
(Pave Maijanen - Ikävä)

 
At 8:46 ip., Blogger PartyFlickan said...

Amazing. Onneks joku muu osaa aina pukea mun tunteet sanoiksi...

:)

 
At 12:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jännää. Mäkin kävin samassa paikassa etsimässä sulle uutta tuoksua ja ajattelin, ettei mun pitäis olla yksin siellä.

 
At 4:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ikävä voi johtua myös siitä, että tykkäät tuntemattomasta enemmän, kuin pystyt myöntämään itsellesi.

 

Lähetä kommentti

<< Home