lauantaina, helmikuuta 03, 2007

The talk

Mun kokemuksen mukaan jokaisessa suhteessa ja alkavassa suhteessa on jossain vaiheessa the talk. Suhteessa keskustelun jälkeen joko erotaan tai tiedetään, että ollaan loppuelämä yhdessä. Alkavassa suhteessa sen keskustelun jälkeen päätetään että homma on katsomisen arvoinen tai sovitaan, että turha tässä on enää aikaa tuhlata, tää oli tässä.

Me keskusteltiin viime yönä J:n kanssa (taas) ja eiköhän tää homma oikeesti ala olla tässä. Aikaisemmin mä ajattelin miten jännää se on, että me ajatellaan asioista niin samalla tavalla ja ymmärretään toisiamme uskomattoman hyvin, mutta viime yönä mä tajusin (ja niin tais tajuta sekin) että mehän ajatellaan joistain oikeasti tärkeistä asioista niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin eri tavalla.

Kumma kyllä, ei itketä yhtään.

6 Comments:

At 5:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

Millaisista asioista puhutaan?

 
At 10:14 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ura, perhe, elämä..

 
At 1:02 ap., Anonymous Anonyymi said...

Vai hot poliisisedistä, joita voisi pyytää apuun? :-)

 
At 2:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

:D

 
At 12:44 ip., Anonymous Anonyymi said...

Itku tulee usein, jos taphtuu jotain odottamatonta tai peruuttamatonta.

Nythän on ilmeisesti tapahtumassa jotain, jonka periaatteessa olet koko ajan tiennyt ja joka toisaalta ei ole peruuttamatonta.

 
At 5:49 ip., Blogger PartyFlickan said...

Jos mä oon ihan rehellinen itselleni niin kyllähän mä oon tajunnut jo pitkään ettei se J juttu oo niin mua varten. Tiettyyn pisteeseen saakka ihminen kykenee huijaamaan itseään, mutta kyllä ilmeisestikin ne oikeat tunteet paljastuu aina jossain vaiheessa kuitenkin...

 

Lähetä kommentti

<< Home