sunnuntaina, helmikuuta 25, 2007

Sunnuntai-aamu

Ihana kevättalvinen aamu. Aurinko paistaa ja linnut laulaa ja mä olen hyvällä tuulella :). Oon vaan taas ihan superlaiska. Huomenna olis tentti, mutta en vaan jaksa lukea. :(. Sitä paitsi mulla oli taas ihan hirveet ongelmat saada huomiseen tenttiin pari kirjaa. Mä en voinut lainata niitä itse, kun yks mun tenttikirjoista on kaksi viikkoa myöhässä (mutta mä en voi palauttaa sitä ennen huomista) ja olin sitten joutunut lainauskieltoon. Mä soittelin perjantaina hädissäni kirjastosta kaikille maailman tutuille jos joku tahtois tulla lainaamaan ne mulle. Mutta sitten mut pelastettiin yllättävältä taholta...mun ihana entinen työkaveri suostui lainaamaan ne mulle. Tää on mun silmissä vähän saman tyylinen teko, kuin että joku prinssi voittaisi taistelussa lohikäärmeen...tai jotain.

Mä olisin tahtonut lähteä eilen ulos, mutta mun kaverit oli menossa paikkaan, josta mä en tykkää. Jäin sitten viettämään koti-iltaa teekkarin seurassa. Mä pakotin sen ottamaan musta valokuvia. Siis voi tuska. Miten vaikeeta mun on hymyillä ilman että näytän tappajakalalta tai joltain muulta örkiltä? :) No joo, parissa kuvassa mä näytän kyllä ainakin omasta mielestäni söpöltä.

Sen tiistaisen pienen seikkailun jälkeen mua oksettaa kaikki fyysinen läheisyys. Ei tunnu yhtään kivalta jos joku koskettaa. Toivottavasti tää menee pian ohi.

Mä kuulin eilen J:ltä sellaisia juoruja joita mä tiedän, että HMOVK tahtoisi kuulla. Mä niin tahtoisin soittaa sille ja kertoa ne, mutta toisaalta taitaa olla vähän turhaa. Se ei enää kuulu mun elämään.

Mä tartteisin muuten tällä hetkellä kipeästi ATK-tukea. Mä sain lainaan Täydellisiä naisia DVD:llä, mutta eihän ne mun koneella näy :(. Tylsää, eli oikeasti on PAKKO lukea. Hmph.

4 Comments:

At 11:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Moi pitkästä aikaa..

Mitäs teet torstaina?


t. ex-HB

 
At 8:06 ap., Blogger Takaisin Kallioon said...

Imuroi VLC-niminen ohjelma niin videot toimii. :) http://www.videolan.org/vlc/

t: Intian Helpdesk

 
At 5:24 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm..

Kiitos ATK-tuesta. Ja kiitos myös Suomessa sijaitsevalle ATK-tuelle :).

ex-HB: Mä teen torstaisin sitä samaa kun kaikkina muinakin päivinä. Luen tenttiin, käyn luennoilla ja tota rataa... ;)

 
At 11:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mitäs teet torstai-iltana? Avecille paikka hottiin bileisiin..

Ja kuten muistat, minä komea ja sivistynyt, HIEMAN sinua vanhempi..

ex-HB

 

Lähetä kommentti

<< Home