torstaina, helmikuuta 22, 2007

Huono fiilis

Mä päätin palata takaisin mun entiseen elämäntyyliin ja alkaa harrastaa yhden yön juttuja. Päädyinkin sitten tiistaina illalla erään herrasmiehen luokse kyläilemään ja kotimatkalla olikin sitten tosi paska fiilis. Mä en taida enää pystyä harrastamaan seksiä kenenkään sellaisen kanssa kenestä en tykkää.... Tai siis, ihan hyvältä tuntui vaikka olikin aika perussettiä, mutta jotenkin tuli ihan hirveet morkkikset ja tosi halpa fiilis. Tähän ei tietenkään millään tavalla vaikuta se, että J oli ollut mun luona edellisen yön.. Eipä.

Kirjastossakin kaikki mun vanhat lirkuttelukaverit on ihan järkyttävän kylmiä. Miks ihmiset ei voi vaan olla aina samanlaisia. Tai ehkä miehilläkin on moodswingejä.. Onneks mun luentolirkuttelukaveri oli eilen toooooosi söpö, niin se paransi mun mieltä edes vähän. Lisäksi mä pääsin illalla katsomaan mun kaverin kanssa koripalloa. Tylsää vaan, että Kataja meni ja hävisi. Mut oli kyllä aika jännä peli..

Mä olin muuten viikon äitin ja isin täysihoidossa ja oli tosi kivaa. Pikkukaupungissa on niiiiiiiiiiiin paljon kuumempia miehiä kuin Helsingissä. Mulla oli koko ajan sellainen olo, kuin olisi ollut karkkikaupassa ;). Baarissakin ihmiset oli jotenkin paljon avoimempia ja jossain vaiheessa iltaa mä huomasin tanssivani kolmen miehen kanssa yhtäaikaa... Mutta menin toki yksin kotiin.

Tenttiin lukemisesta ei (taaskaan) tuu mitään. Istun täällä kirjastossa hakkaamassa näppistä ja kiukkuilemassa. Mä tartteisin mun elämään jotain uutta!

6 Comments:

At 12:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voi, tyttö kulta!
Pelkäänpä pahoin, että "se uusi" tulee vain tavoitteellisen ja sitkeän toiminnan kautta sen eteen, mitä tietää tarvitsevansa. Väsääpäs vaikka aarrekartta, alkuun.

Huom! Miehet ovat aina, AINA, vain kylkiäisiä tässä projektissa. :)

 
At 12:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mulla on jo aarrekartta! Kaikki muut tyhmät ihmiset estää vaan sen, että mä saisin sen aarteen mitä tavoittelen tällä hetkellä.

:(

 
At 1:03 ip., Anonymous Anonyymi said...

Saisko aarteenmetsästäjä osallistua metsästykseen?:)

 
At 3:02 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kyllä sä tyttö aarteen saat jos haluat.

Muut ovat vain väliaikaisia esteitä ;).

 
At 6:49 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tottakai aarteenmetsästäjä saa osallistua metsästykseen.

Ja ihan vaan tiedoksi, mun aarre ei oo kukaan ihminen vaan joku ihan toinen juttu!

 
At 10:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siis mä luulin, että julistat sun ikusta rakkautta muhun ja tuut mun muusaks...:D Vai näiks mä vaan harvinaisen hyvää unta?:).

 

Lähetä kommentti

<< Home