maanantaina, maaliskuuta 12, 2007

Treffit

Mä olin perjantaina treffeillä. Ei tuska. Tuli kyllä taas semmoinen myötähäpeä koko miessukupuolen puolesta ettei oo tottakaan. Mä olin sen tyypin luona juomassa viiniä ja koko illan mietin vaan sitä, kuinka aion kirjoittaa kirjan miehille siitä, mitä treffeillä kannattaa ja ei kannata tehdä..

Tää kyseinen tyyppi ei ollut sitten viitsinyt pahemmin siivota. Siellä lojui kaiken maailman kamaa ympäriinsä ja kaapin ovet retkottivat auki. Ei hyvä. Sitten se alkoi avaamaan sitä punkkupulloa. Taisi olla ensimmäinen kerta, sillä tyyppihän ei oikein hallinnut hommaa. Se alkoi avamaan sitä korkkia ilman, että poisti sen metallipaperijutskan siitä korkin päältä... Ei tuska! Jossain vaiheessa iltaa se alkoi yrittää kaikkea mutta sekään ei ollut pahinta. Pahinta oli se, että se tahtoi näyttää mulle sen lomakuvia vuodelta 2000. Siinä vaiheessa kun se meni vessaan niin mä oikeasti mietin sitä, että oisin vaan häipynyt paikalta. Onneks mut pelasti puhelinsoitto mun entisiltä työkavereilta ja kutsu baariin. Mä keksin pari tosi hyvää tekosyytä ja lähdin jatkamaan iltaa kivojen tyyppien humalaisessa seurassa.

Lauantaina me päätettiin mun kavereiden kanssa lähteä yksille. Pitäis jo kyllä tässä iässä tajuta että ne yhdet ei oo ikinä vaan yhdet... Mä olin juonut alkuillasta jo muutaman lasin skumppaa. Ilta jatkui Vltavassa punaviinillä ja mun valituksella siitä, että siellä on vain keski-ikäisiä. Hyvässä nousussa me päätettiinkin sitten lähteä verestämään teinimuistoja Sling Iniin. Vanhasta tottumuksesta tilattiin muutamia mustikkashotteja (lue: lärvilauta). Mä olin jo aiemmin sopinut, että tapaan sellaisen vanhan äijän Sir Einossa, joten matka jatkui seuraavaksi sinne. Mä moikkasin sitä nopeeta ja totesin, että se on vanhentunut entisestään sitten vuoden 2001 tai jotain ja päätin keskittyä muihin juttuihin.

Einosta me juostiin räntäsateessa Teatteriin, jossa maailman ihanin poke kysyi meitä paperit. Ilmeisesti myös Nalle Puh -kalenteri lasketaan kyseisessä mestassa henkkariksi jos nyt sattuu olemaan niin, että ajokortti on jäänyt kotiin ;). Teatterissa oli alussa vähän tylsää mutta onneks siellä oli ainakin muutama ilo silmälle kenen perään me kuolattiin. Siinä vaiheessa kun me alettiin väitellä politiikasta joku urpo tuli sönköttämään mulle sitä, miten kiva tukka mulla on. Argh! Se oli ihan tuhannen humalassa ja mua ärsytti (varsinkin kun se oli joku autonkorjaaja eikä esim. sveitsiläinen pankkiiri). Onneks se ei viinanhakureissun jälkeen osannut enää oikeeseen pöytään vaan sammui viereisen pöydän sohville :).

Loppuillasta meillä oli vielä ilo tutustua Amerikan Lauriin ja sen pariin kaveriin. Mä sain yhden sen kaverin käyntikortin, koska se lupasi tuoda mulle Nykistä kanelihammastahnaa ja huulikiiltoa pientä palvelusta vastaan. Mä oon jo hoitanut tän vastapalveluksen, mutta nyt mua mietityttää se, että kehtaanko mä loppupeleissä pyytää joltain ventovieraalta äijältä huulikiiltoa toiselta puolen maapalloa. En ehkä. Tai ehkä mä kehtaan. Tai en mä tiedä.

15 Comments:

At 4:39 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Miehiä saa kyllä toisinaan hävetä ihan oikeasti. No, vähemmän kilpailua joten ei kai pitäisi valittaa. Maineen vaan pilaavat. ;)

 
At 8:29 ip., Anonymous Anonyymi said...

mistä sä löydät noi kaikki hyvät tapaukset :-)

 
At 9:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

Todellakin kehtaat! Sä olet oman osuutes teidän diilistä hoitanut, nyt on sen äijän vuoro. Jos ei muu auta niin ota kovat kehiin ja uhkaa oikeusjutulla! :)

 
At 10:33 ap., Blogger geetzu@gmail.com said...

Mulla on ollu ihan kummallisia treffejä. Siis jos on menty toisen luokse "viinille", ei niillä jutuilla ole ollut yhtään väliä vaan homma on keskittyny aikalailla siihe vaatteiden repimiseen. Tosi pelottavia tollaset hengailudeitit toisen himas! :p

Kanelihammastahna kuulostaa nannalta. Mimmosen palveluksen se haluis, voisin kans... :)

 
At 10:52 ap., Blogger PartyFlickan said...

Niinpä. Hengailudeitit on pelottavia. Ja se ois tahtonut keskittyä siihen vaatteiden repimiseen, mutta mä en selkeästikään ole enää yhtä varma kuin ennen ;).


Gee: Palvelus liittyi hetkelliseen EI-seksuaaliseen nautinnon tuottamiseen :).

 
At 1:15 ip., Blogger geetzu@gmail.com said...

Hetkellinen ei-seksuaalinen nautinnon tuottaminen kuulostaa turhan hankalalta. ;D

 
At 2:48 ip., Anonymous Anonyymi said...

millanen on hetkellinen ei-seksuaalinen nautinto?

 
At 7:20 ap., Anonymous Anonyymi said...

Anteeksi,mutta jotenkin tuli mieleen sinusta erittäin nirso ja ärsyttävä naisihminen :D siis sain vain semmoisen kuvan.

Siis treffien jälkipuinti blogilla ja treffikumppanin seläntakana puhuminen, ei ole mielestäni kovin mairittelevaa.

Miksi yleensä mennä treffeille epäkiinnostavien henkilöiden kanssa(joihin ei ole tutustuttu aiemmin)? Jotta ehkä kolahtaisi? jotta saisi seksiä?
Kenties se on sitä kokeilumieltä ja itsensä ja treffiseuran testaamista.
Kenties itse olen sen verran rehellinen ja hyväsydäminen,etten harrasta seläntakana puhumista, ja yleensä kerron tilanteessa jos asiat eivät vain kiinnosta. Itsestäni ärsyttävintä on juurikin kaartelu ja kiertely.
Ehkä kaikki naiset harrastavat tuota, ainakin miehenä sitä on erittäin vaikea käsittää :D
No en kylläkään harrasta treffailua, vaan treffit tulee järjestettyä pidemmän tutustumisen jälkeen, jolloin pienillä yksityiskohdilla - kuten viinipullon aukaisulla - ei ole niinkään väliä, vaan puitteet treffien onnistumiselle on luotu jo aiemmin.

Yhdellä hiljaisella treffillä olen ollut, mutta se johtui siitä että tyttö oli varsin ujo. Tiedä sitten jos seura ei kelvannutkaan, tai näytin possulta kun söin hampparia :DD

Juu ei muuta kun kevättä rintaan! :)

 
At 7:40 ap., Anonymous Anonyymi said...

Sanotaan vielä, että siivouksesta olen samaa mieltä. Jos kutsun -etenkin- treffiseuraa niin tottakai siivoan. Mielestäni se antaa arvostavan kuvan ja näkee, että henkilö on tehnyt jotain treffituloksen eteen, tai kyseinen ihminen pitää asiat järjestyksessä :)

Muistui mieleen yhdet treffit jolloin kaikki meni mönkään. Joku fysiikan laki, kun yksi asia menee pieleen niin seuraa toisia kommelluksia.
Treffiseura naureskeli ja kehui, että oli viihdyttävimmät treffit ikinä, ja treffit kestivät - tytön halutessa- läpi yön ;D

 
At 10:58 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mies: Tämä on naisen PÄIVÄKIRJA. Tottakai mä voin omassa diaryssäni ruotia treffikumppania.

Ja oot oikeassa, mä olen nirso ja ärsyttävä!

 
At 11:10 ap., Anonymous Anonyymi said...

Älä puhu paskaa, niin selvä pleijeri.

 
At 1:54 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hate the game, not the player.

 
At 5:40 ip., Anonymous Anonyymi said...

anteeksi nyt vain... Tähän mennesssä oot kuulostanu ihan vaan menevältä parikymppiseltä mimmiltä... Mut tota juttua kun luin, niin mitä helkkaria? mis ihmeen "menomestois" tää mimmi käy? sling in? vltava? teatteri?? mun vanhemman käy juhlimas noissa mestoissa? mut noista sun muista jutuista huomaa et ikää ei voi olla oli 23, kun sulla on sen verran naiivit ajatukset pääs. huhhhh!

 
At 12:05 ip., Anonymous Anonyymi said...

Uuuuhh...
*tajutonta myötähäpeetä*

No toisaalta, jos sattuisi olemaan vapaa, niin silloin olisin kyllä tyytyväinen, että tämänlaisiakin tapauksia löytyy. Vähemmän varteenotettavaa kilpailua näet. Mutta kyllä toi on varmaan ollut aika tuskainen ilta :)

 
At 3:29 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tuskainen ilta joo, mutta kyllä siitä huumoria riittää edelleenkin.

:)

 

Lähetä kommentti

<< Home