tiistaina, maaliskuuta 06, 2007

Palvelukseen tarvitaan: Sihteeri

Mä tartteisin jonkun sihteerin, joka hoitaisi kaikki sellaiset asiat, mitkä mä yksinkertaisesti unohdan hoitaa. Mulla on pahana tapana heittää kaikki tuleva posti eteisen lattialle ja unohtaa se siihen. Siinä pinossa on ainakin Kelalta tullut kirje, missä ne tahtoo mun palauttavan niille järjettömän suuret määrät opintotukia takaisin. Mä ajattelin, että se kirje ikään kuin häviää itsestään ja lakkaa olemasta, jos mä en kiinnitä siihen millään tavalla huomiota...Lisäksi siihen pinoon on jäänyt helmikuun nettilasku, jonka mä olin unohtanut maksaa.

Aloin penkoa postipinoa tänään, kun yritin lähettää mun referaattia opelle ja netti ei sitten toiminutkaan. Ehkäpä mä muistan tästä yhdestä kerrasta. En nimittäin tahdo ihan välttämättä lähteä näin keskellä yötä yliopistolle käyttämään internetiä...

Mä en muuten tajua, miksi jotkut ihmiset lähettää toiselta puolelta kirjastoa teksiviestin kun ne voisi sanoa sen superkivan asian ihan kasvokkain ja siitä tulis vielä parempi mieli...

:)Hyvää yötä..

2 Comments:

At 1:22 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tsah!

Miksi sulla on kaksi Partyflickanin blog-esittelyä blogilistalla? Toinen on kuin feminiinisen luonnonlapsen kirjoittama: "mä oon juntti Joensuusta" ja toinen mainosmiehen väsäämä.

Sulle on annettu ohje, kuinka poistaa ylimääräinen. Miksi et toimi?

Muuten: alkupuolen tekstisi ovat omassa lajissaan hauskoja, mutta herättävät epäilyksen: huijausta. Miehen kirjoittamia.

Nykyiset juuttusi ovat kuin tiensä päähän löytäneen, depikseen vaipuneen homon huteja.

Selitys, kiitos!

t. kriitikko

 
At 1:35 ip., Blogger PartyFlickan said...

Arvoisa kriitikko,

Onko mieleesi tullut, että blogia aloittaessani olin nuori, hehkeä, elämän iloinen opiskelija.

Tällä hetkellä mä olen vanha kiukkuinen akka, jonka opinnot ei etene eikä töitäkään ole. Baariin ei pääse kun kaikki kaverit ovat perheellistyneet eikä yksin viitsi lähteä. Ts. elämässä ei enää tapahdu mitään kivaa.

Mä suosittelen sulle luettavaksi jotain muuta blogia, missä kaikki on aina hyvin ja elämässä sattuu ja tapahtuu koko ajan vain ja ainostaan pelkkiä kivoja juttuja. Ehkäpä juuri sun kannattaisi alkaa kirjoittaa hauskoja tarinoita omasta elämästäsi ja kattoa millaista se sitten loppupeleissä on.

Ja se mitä tulee kahteen blogiesittelyyn.. Ihan kivaa, että joku muukin on päättänyt mut liittää. Mun mielestä sen ihmisen kuka mut sinne on uudelleen lisännyt kannattaisi hoitaa tää poistaminen. Ei mua kiinnosta alkaa hoitaa kenenkään muun juttuja.

Aurinkoista loppuelämää!

 

Lähetä kommentti

<< Home