perjantaina, huhtikuuta 13, 2007

Miettikää. Mä sain palautetta sähköpostitse tästä blogista. Jännää siinä palautteessa oli se, että kukaan ei haukkunut mua typeräksi bimboksi tai alkanut moralisoimaan mun elämäntyyliä. Hähää. Joku siis lukee tätä siksi, että tää on viihdyttävä, eikä siksi, että tuntisi itsensä paremmaksi ihmiseksi. Kiitos palautteesta! :)

Pusnus-blogin vinkkejen mukaan Lumikki-suklaamunissa on sormuksia. Ja kappas, ne munat sattui olemaan tarjouksessa mun lähellä olevassa S-marketissa. Mulla oli eilen illalla kaupassa ihan hirvee sylillinen munia, kunnes mä muutuin järkeväksi ihmiseksi. Mitä mä oikeasti teen jollain sulkaamunasormuksella? En tasan mitään. Mielummin mä ottaisin sellaisen ihan oikean sormuksen... Huoh.

Mä oon pari päivää ravannut ympäri keskustaa ja etsinyt koruja mun iltapuvun kanssa. Yksi asukokonaisuus olis nyt paketissa, mutta sittenkin houkuttaisi ehkä laittaa yhdet vähän keväisemmän oloiset kengät, mutta niiden kanssa ei oo mitään koruja. Pankkitilin saldo on noin nolla, joten se vähän tietty hillitsee tätä ostomaniaa, mutta luottokortithan on keksitty ;). Tätä vauhtia mä saan alkaa pelätä televisiotarkastajien vierailun lisäksi myös ulosottomiehen vierailua... :)

Mä olin just lounaalla mun ihqun ystävän V:n kanssa. Se on jotenkin niin piristävä tyyppi. Tuli tosi kiva mieli ja yliopistolounaan jälkeen käytiin vielä noppaa kiertelemässä kauppoja ja V yllytti mut ostamaan uudet vihreät korvikset, jotka käy mun otsiksen kanssa ihan superhyvin. Tajusin muuten kaupungilla, että mä taidan oikeasti lämmetä hieman vanhemmista miehistä. Kaikki tyypit ketä mä kattelin oli lähes poikkeuksetta mua arviolta noin 5 vuotta vanhempia ja pukeutuneita pukuun.. Uuh. Pitäisköhän lähteä tänään baariin? :D

Aurinkoista viikonloppua!

Ai niin, pakko vielä vaahdota vauvoista. Mä chättäilin tässä yhtenä päivänä ja tajusin, että mua ei oikeesta ärsytä yhtään jos joku kysyy miltä mä näytän (vaikka se onkin niiiiiiiiin lame line), mutta mä olin suorastaan raivoissani siitä, kun jotkut kysyi joko mulla on lapsia. Siis mä taidan olla koko yhteiskunnan mielestä jo siinä iässä, että mulla pitäisi olla perhe... Lisäksi mun lukioaikainen rakkaudenkohde ja päiväunikaveri saa vauvan sen tyttiksen kanssa. Hmph.

10 Comments:

At 5:59 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ollos hyvä palautteesta ;)

Mäki olen joutunut tyytymään vaan itse ostettuihin suklaamunasormuksiin :)

-MissE-

 
At 8:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Eiks se oo niin et se on ihan normaalia katsella itseään +/- 5 vuotiaita, ts et ne menee melkeen omanikäisten kategoriaan? Mä sanoisin et lämpenin vanhemmista miehistä sillon kuin rakastajani oli useita kymmeniä vuosia mua vanhempi. Tai etten vaan jaksanut katsella vauvoja kun asuin yhdessä +10 v mua vanhemman miehen kanssa. Nyt kun mulla on tohon +/- 5 vuoden haarukkaan menevä mies, ajattelen lähinnä et kyl jos perustaa perheen, niin se on parasta tehdä "omanikäisensä" kanssa.

 
At 9:54 ip., Anonymous Anonyymi said...

Juu. Minunkin mielestäni sitten vasta puhutaan "vanhemmista miehistä", kun kyse on kymmenistä vuosista. Viisi vuotta on ihan normaali ikäero.

 
At 10:14 ip., Blogger geetzu@gmail.com said...

Hui miten järkevä sä oot!!!
Siis et edes yhtä munaa shopannu? :o

Ihailen sormustani. Ei mahu samaan, missä ne hieman hintavammat ja tunteikkaammat, mutta pikkurillissäkin toki ihan bueno.

5 vuotta ihan normi-ikäero, sen enempää en olekaan henkkoht kokeillut, suuremmin edes haaveillut. Ihan oman ikäisiä osaisin ehkä nyt tässä iässä kyllä katsella, tai siis sen verran ovat kaverikunditkin jo "rauhoittuneet".

Yks parhaista ystävistäni (25) aloittaa nyt elämäänsä reilusti vanhemman HerrasMiehen (43) kanssa. Tuskailen, en vaan keksi miten sovitettais niinq parisuhteitamme yhteen. Tai ehkä me voidaan elää omiamme, just ja just. ;)

 
At 10:32 ip., Blogger PartyFlickan said...

No kun mä oon tässä viime aikoina sortunut nuorempiin miehiin, niin siks tollanen 5 vuotta tohon suuntaan tuntuu huuuuurjalta ;)

 
At 12:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

Moikka!

Jos haluat palautetta niin niin here goes:

Tykkään paljon sun blogista, mutta saisit kirjoittaa useammin. Blogisi tuottaa riippuvuuden, ja kun niitä uusia tekstejä ei tule niin saan vierotusoireita.

Olen koko kevään yrittänyt blogisi kautta saada kuvan sun elämästä. Nyt veikkaan siis, että tarvitset korut §:n vuosijuhlia varten. Vielä minua hämää vähän toi bloginimi, miksi toisella kotimaisella, jos sun lakikirjat on vihreät?

 
At 5:21 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oli kirjat sitte punaset tai vihreät, niin hyvä nimi toi on :)

 
At 11:45 ap., Anonymous Anonyymi said...

-mäkin luen tätä ihan vaan koska tää viihdyttää
:)

 
At 9:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

VOi, ei tuo 5 vuotta ole mikään ikäero :) Meillä Kn kanssa samanmoinen ja välillä valitettavasti tuntuu, että olen se vanhempi ja vastuullisempi meistä kahdesta ;) Aluksi tuntui hieman suurelta, kun olisn itse 18 ja K jo 23, mutta nyt, kun itse on 25 ja K 30, ei sitä huomaa.

Vaikka olen saanut ihan oikean sormuksenkin, niin paras lahja ever oli mun yläasteaikaiselta ihailijalta (tykkäsin mäkin siitä kans), joka osti 10 suklaamunaa ihan vain sen vuoksi, että saisi annettua mulle sormuksen. Voi se oli silloin NIIN söpöä <3!

 
At 1:06 ip., Anonymous Anonyymi said...

Minäkin luen tätä ihan viihdykkeenä, saisit kirjoitella useammin! Koukussa ollaan...

-Minna

 

Lähetä kommentti

<< Home