maanantaina, huhtikuuta 02, 2007

Raumalainen lääkäri

Meillä oli siis tyttöjen viikonloppu. Mä tapasin baarissa maailman kuumimman raumalaisen lääkärin (joka tosin on naimisissa eli se siitä). Oli vaan jotenkin tosi pysäyttävää kokea sellainen "kolahtaa"-kokemus pitkästä aikaa. Mä olin jo luullut, ettei mua enää hirvesti sykähdytä mitkään tyypit, mutta tuo oli kyllä sellainen, että meni jalat alta ihan totaalisesti. Sen kanssa oli jotenkin niin samalla aaltopituudella, että tuli tunne, että on tuntenut sen ihmisen jo toooooooooooooooooosi kauan. Kivaa, että mun elämän miehiä on olemassa eikä ne oo mitään satuolentoja.

J:n kanssa asiat on ihan päin helvettiä. Me ei tällä hetkellä puhuta toisillemme, mikä on ymmärrettävää ottaen huomioon se, kuinka mä oon viime aikoina käyttäytynyt. Mulla on jotenkin semmonen ahdistunut olo koko asiasta. Tavallaan mä tiedän mikä ois hyvä ratkaisu tässä tilanteessa, mutta musta ei vaan löydy tarpeeksi naista sanomaan sitä.

Ajettiin sitten eilen mun kaverin kanssa kotiin illan pimeinä tunteina, kun piti ensin viettää darrapäivää. Matkalla me bongattiin JOKU jääkiekkoilija, yks koripallojoukkue ja kuuma kalju joka ei osannut liikennesääntöjä. Lisäksi me oltiin muutenkin tyttöjä liikenteessä. Keltaisella viivallahan saa ohittaa ja silleen... ;)