tiistaina, huhtikuuta 17, 2007

Itkuraivarit

Hmm. Selkeästikin J-juttu vaikuttaa muhun jollain tavalla alitajuisesti. Tai ainakin omasta mielestäni mä oon hieman alakuloinen. Tai sitten alakuloisuus johtuu lähestyvistä puolukkapäivistä. Mä sain tänään YTHS:llä ihan järkyttävät itkuraivarit, koska sellainen lääketieteen kandi oli mulle ilkeä. Tyyppi ilmoitti, että "minä en nyt ehdi kirjoittaa reseptiä, koska olen niin paljon aikataulusta jäljessä". Siis what? Loppujen lopuksi se kirjoitti mulle YHDET pakkaukset kahta astmalääkettä, ja näin siitepölyaikaan ne riittää huonoimmassa tapauksessa korkeintaan pariksi viikoksi. Uuh jeah. Mä menin avautumaan siitä niille respan tädeille, jotka sitten selvitteli asiaa, mutta nekin oli hieman tietämättömiä mistään, jonka jälkeen mulla meni hermot ja mä aloin itkeä. Loppujen lopuksi asia kuitenkin selvisi kun se lääkäri soitti mulle ja oli oikein ystävällinen ja lupasi kirjoittaa uuden reseptin. :)

Nyt mä oon istunut koko päivän kiukkuisena kirjastossa ja vitutuksen taso sen kuin kasvaa. Mutta onneksi mä törmäsin tänään mun entiseen työpaikkaihastukseen, joka kehui mun uutta otsatukkaa...

4 Comments:

At 10:18 ip., Anonymous Anonyymi said...

YTHS on kyllä silleen kiva että saa halvalla ja nopeasti lekurihoitoa, mutta kyllä muakin on pompoteltu. "Ensin pitää mennä yleislääkärille" sanottiin topakkana. Sitten kun menin, oli kaveri niin huuli pyöreänä ettei tottakaan, sanoi vaan että olisit suoraan varannut ajan erikoislääkärille. No kun ei annettu, kun kollegasi näin määräsi.

Lääkäritkään ei oo ihmeidentekijöitä. Valitettavasti.

 
At 10:52 ip., Blogger PartyFlickan said...

Joo...Ja oon mä kyllä ihan tyytyväinen ollut muuten YTHS:n palveluihin. Ainakin mulla on siellä maailman charmantein hammaslääkäri ;). Uuh.

 
At 12:29 ip., Blogger Bubbles said...

Ihanaa että jotkut muutkin käyttää termiä "Puolukkapäivät"!

Stay Clueless :)

 
At 12:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä oon aina clueless ;).

 

Lähetä kommentti

<< Home